mekamavtut.blogg.se

Orkar inte bry mig snart!

Publicerad 2012-06-23 21:05:56 i Allmänt

Orkar inte bry mig om nåt eller nån annan än mig själv och Ludde snart.. El bebutt i magen oxå givetvis!
Men pyret är ju inte större än ett smultron för tilfället och märks inte av värst mycket än.
 
Är trott på allt. Är trött på att känna som att jag inte duger som jag är, krav om att jag måste bli, eller göra annorlunda! Stress över saker jag aldrig stressat över förut.
För att jag vet att saker alltid löser sig på ett sätt eller ett annat.
 
Men i ett förhållande ska man ju ge och ta, så jag kanske beter mig eller gör helt fel..
Vad vet jag!?
 
 
 
 
 
 
Skitsamma!
 
 
 
Firat midsommar igår ute hos mamma och pappa, tillsammans med syskon plus respektive. Farmor, farfar & sen min farbror Mats och hans Marie.
Mycket trevligt, lugn stämning. De flesta drack, mer eller mindre, men inget som märktes av.
Kan annars tycka att det blir en aning konstigt när man själv är nykter bland väldigt fulla människor.
Men de va hur mysigt som helst! :)
 
 
Idag har vi bara tagit de lugnt och mumsat melon och godis, och gosat sen vi kom hem.
Har inte fått ett endaste skit gjort idag, men struntar i de. Finns en dag i morgon oxå! :)
 
 
 
På bebisfronten går de fortfarande sakta, idag gick jag in i vecka 8 (7+0)
Tiden får gärna ticka på, iaf fram till vecka 11-12, då de är dags för ultra :)
 
 
Nu ska jag slå på en film och slappa vidare!
 
Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela